duminică, 29 martie 2009

Despre Romani si despre lume

Dupa ce-am cunoscut oameni de prin toate tarile posibile, majoritatea foarte ok si foarte interesanti, pot spune cu tarie ca tot romanii sunt cei mai tari nene!

Sa vedeti de ce.. Voi cei 5 (cred ca s-a mai adaugat unul intre timp :P) vizitatori ai maretului meu blog sunteti deja familiari cu planul meu de a vizita macar un oras din lume in fiecare luna. N-au fost asa multe pana acum dar suntem tineri si ne descurcam :) In fine, cum luna asta mi s-a dat teapa de catre cei cu care trebuia sa merg la schi in Franta si cum am aflat asta prea tarziu pentru a-mi mai lua bilet pt Lituania, am inceput sa ma gandesc ce oameni mai cunosc eu si prin ce colturi de lume. Si uite-asa mi-am amintit de un fost coleg de la Oracle, cu care mai ieseam la masa/ suc in vremurile bune de Floreasca si care a venit la Brusseles acu un an si ceva sa lucreze pt Comisia Europeana si care-mi mai zicea uneori sa vin sa-l vizitez.

Abordat tip pe chat, obtinut aprobare, achizitionat bilet si tada!! Sunt la Bxls! Acum vine in sfarsit si partea cu romanii care-s bestiali :) Pe langa faptul ca mi-a lasat apartamentul pe mana (el sade la gagica-sa, tot romanca de-a noastra), a stat tot weekendu dupa fundul meu, m-a plimbat, mi-a aratat, mi-a povestit etc. Sambata seara, morti dupa batut orasu-n lung si lat, propune sa mergem la gagica-sa in scopul de baga ceva pe sub nas. Eu ma gandeam ok, comandam o pizza ceva. Ei bine nu, ajungem la ea, gasim masa super dichisita, cu aperitive super fanteziste, servetelele "de bune" si-asa mai departe. Ca sa nu va mai zic ca am mancat o ciorba de fasole cu afumatura si niste ficatei cu piure de zici ca le facuse mama! Plus vin romanesc!! Si repet, pe ea nu o stiam iar cu el ieseam asa sporadic la cate-o chestie sociala, adica nu e ca si cum suntem prieteni de-o viata sau mai stiu eu ce..

Si asta nu e tot! Dupa cina, ne-am dus pe la niste prieteni de-ai lor, tot romani, sa vedem meciul cu Serbia. Mare pacat ca am pierdut ca altfel seara a fost geniala! Au scos oamenii berile belgiene, doua pungi de seminte si dai cu injuraturi, tipaturi, tot tacamu! Desi nu stiam aproape pe nimeni, m-am simtit atat de in largul meu si de ca acasa cum nu mi s-a mai intamplat de muulta vreme :)

Toate astea, presarate cu delicioasele Gaufre si vestitele beri belgiene au creat un weekend cum de mult n-am mai trait :) Asa ca ma duc sa-mi termin Leffe-ul si va las sa va ganditit daca am sau nu dreptate cand spun ca ROMANII ROCK!!!

Si o mostra mica in acest scop:

2 comentarii: