marți, 26 august 2008

De(spre) weekend..

De cand am venit la Dublin (si a trecut deja ceva vreme.. parca nici nu-mi vine sa cred ce repede..), tot am o impresie dubioasa de vacanta.

Ma rog.. mai degraba tabara lunga decat vacanta. Totul trece foarte repede de luni pana vineri, sunt robotel 5 zile dupa care bang! sunt turist! E super ciudat dar in sensul placut al cuvantului :) Cred ca de-asta nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul.

Desigur n-ar fi stricat sa nu vin singura "in tabara" dar deh :) Asa esti fortat sa iti faci prieteni noi, right?

Dar revenind.. Weekend-ul asta de exemplu a fost Festival of World Cultures in Dun Laoghaire (orasel f aproape de Dublin, al carui nume se pronunta, believe it or not, Dan Liri :D How lame is that? :) ). In fine, pe scurt asa au fost formatii de peste tot din lume, workshop-uri, clatite cu ciocolaata si muulta, muuulta bere dar la asta presupun ca deja va asteptati :)

Ar fi fost foarte tare daca nu ploua atat de mult..

Cuprinsi de febra festivalului, ne-am intors la miezu noptii la Google si ne-am jucat ca maniacii Rock Band :D SOOOOOO ADDICTIVE!!!

Acestea fiind zise.. ma retrag la recuperare :)

Un comentariu: